סמוטריץ': "בעקבות הודעת הארגון בבריטניה קיבלתי המון הזמנות"

אסתי פלד No Comments on סמוטריץ': "בעקבות הודעת הארגון בבריטניה קיבלתי המון הזמנות"

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' בריאיון נרחב ומיוחד ל"פילפוליטיקה" התייחס לארגון הגג של יהודי בריטניה שיצא נגד ביקורו בלונדון, "הארגון מייחס חלק קטן בקהילות היהודיות בבריטניה. בעקבות הודעתם קיבלתי המון הזמנות מקהילות יהודיות מלונדון" | האזינו

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חה"כ בצלאל סמוטריץ', יו"ר הציונות הדתית בריאיון נרחב, מעמיק ומיוחד ל"פילפוליטיקה" התייחס לארגון המובל על ידי ארגונים רפורמים שיצא נגד ביקורו בלונדון שיצא בכלי התקשורת כאילו הוא היה כישלון מוחלט ובירך את כלי התקשורת החרדים: "יש היום אלטרנטיבות טובות בימין ולאנשים אנחנו יכולים לדבר עם הציבור דרככם".

"הארגון מייחס חלק קטן בקהילות היהודיות בבריטניה. בעקבות הודעתם קיבלתי המון הזמנות מקהילות יהודיות מלונדון. השמאל לא רוצה לנצח בוויכוח הוא רוצה למנוע את הוויכוח, והוא עושה זאת באמצעות דה הומניזציה. אגב, זאת השיטה של השמאל בכל העולם, מאשימים את כל אחד כפשיסט, חשוך וכו'".

"בני עקיבא והמזרחי שגו שהם הורידו את הראש בפני הארגון הרפורמי, אבל אני מבין אותם הם רוצים להמשיך לקדם את היהדות בתפוצות. מעל מ-70% מיהודי בריטניה הם אורתודוכסים. נפגשתי עם מנהיגים ודיינים, הרבנים שם חוששים למתווה הגיור של כהנא".



0 תגובות